Nielsen Україна: якому джерелу інформації надають перевагу Українці

На запитання «Якому джерелу актуальних новин ви віддаєте перевагу» 51% українських респондентів відповіли «телебаченню».

Українці надають перевагу телевізійним новинам, як джерелу найсвіжішої інформації про події в світі та країні - такі результати глобального дослідження способу життя поколінь компанії Nielsen (Nielsen Global Survey Generational Lifestyles).

На запитання «Якому джерелу актуальних новин ви віддаєте перевагу» 51% українських респондентів відповіли «телебаченню». Трохи менше українців для цих цілей активно користується пошуковими системами і новинними сайтами - 48%. У соціальних мережах свіжу інформацію про останні події отримує 47% опитаних. Велику роль в донесенні актуальних новин відіграють родичі та друзі - для 41% українців це джерело інформації є досить важливим. Що цікаво, в Україні такі традиційні ЗМІ, як радіо і газети, служать основним джерелом останніх новин тільки для 10% і 9%, відповідно, а журнали - тільки для 5%.

Дослідження показало значні відмінності в бажаних джерелах актуальних новин в різних країнах Європи. Якщо телебачення є безперечним фаворитом практично у всіх країнах, окрім Греції та Латвії, де більшість надає перевагу новинам на новинних сайтах і пошуковим системам, і в Норвегії - сайтам газет; то щодо наступних за популярністю джерел новин переваги європейців розійшлися.

Так, дізнаватися свіжі новини від друзів і сім’ї воліє 41% респондентів у Словаччині, 38% в Латвії та Чехії і 36% в Естонії. У деяких країнах, як і раніше, висока роль традиційних ЗМІ: так дізнаватися свіжі новини з газет воліє 46% респондентів в Австрії, 34% у Німеччині, 33% у Швейцарії та 30% в Ізраїлі. Радіо служить важливим джерелом новин у Німеччині - 33%, Австрії - 31% і Франції - 27%. А в Туреччині соціальним медіа надають перевагу 50% опитаних.

В цілому у 32 країнах Європи, де проводилося дослідження, телебаченню в якості джерела свіжих новин надають перевагу 55% респондентів, пошуковим системам і новинним сайтам - 30%, соціальним медіа - 27%. Газетам надають перевагу 20% опитаних європейців, а радіо - 19%.

Дослідження способу життя поколінь компанії Nielsen (Nielsen Global Survey Generational Lifestyles) було проведено в рамках Дослідження споживчої довіри (The Nielsen Global Consumer Confidence Survey) серед 30000 онлайн-респондентів у 60 країнах світу, в тому числі Україні, в період з 23 лютого по 13 березня 2015 року. В Україні було опитано 528 онлайн-респондентів.

Джерело: Nielsen Україна

Мы ежедневно собираем для вас важные исследования со всего мира. Следите за нами в Facebook, Twitter и Вконтакте, чтобы всегда иметь под рукой свежие и актуальные данные.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*